Youtube reklama

youtube reklamaYoutube yra antra pagal populiarumą paieškos sistema planetoje, kuri turi daugiau nei 800 mln. vartotojų (pirmoje vietoje puikuojasi  „Google”). Jei turite pakankamai kūrybinio parako jos pagalba galite pasiekti net 74 proc. Lietuvos internautų (t.y. 55 proc. valstybės gyventojų), kurie reguliariai naudojasi šia vaizdo įrašų peržiūros sistema. Youtube reklamos privalumai nenuginčijami, tačiau yra tiek daug skirtingų būdų reklamuotis platformoje, jog atsiranda būtinybė naudotis iš anksto paruoštomis metodikomis bei analizės įrankiais.  Šis reklamos kanalas lyginant su seo optimizavimu yra tikrai gan nebrangus ir duoda iš karto juntamus rezultatus.

Youtube vaizdo įrašų peržiūros sistema yra patraukli reklamos platforma, nes:

  • Mokate tik tuomet, kada lankytojas susidomi reklama.
  • Neįtikėtinai mažos reklamos kainos: nuo 0,01 eur. iki 0,05 eur/cpv (angl. cost per view – už vieną peržiūrą). Taip pat nėra minimalaus biudžeto apribojimų.
  • Nėra jokio specialaus video formato.
  • Vaizdo įrašų trukmė neribojama.
  • Visą reklamos kampaniją galima stebėti auditorijos peržiūrų statistiką. Atsiradus būtinybei galėsite bet kuriuo momentu koreguoti skelbimo tekstą ar vaizdą.

youtube reklamos variantai internete

Video reklama kituose įrašuose (angl. In-stream)

Reklamos skelbimais sraute vadiname tuos, kurie atsiranda prieš kitą vaizdo įrašą. Po penkių sekundžių vartotojas gali praleisti reklamą. Mokama tik tokiu atveju, jeigu vartotojas reklaminį skelbimą žiūri 30 s. ir daugiau. Jūs tikrai esate matę tokį skelbimą.

Jos populiarumas rodo milžinišką vartotojų ir verslo pasitikėjimą šia reklamos forma. Dažnai sraute pasirodantys įrašai kelia potencialiems klientams asociaciją su vėliau matomu vaizdo įrašu ir itin solidaus bei inovatyviu verslu.

 

Reklama pasirinkimuose (angl. In-Slate)

Jūs galite iš trijų skirtingų skelbimų formų pasirinkti vieną arba jas visas suplakti į vieną kokteilį. Šie skelbimai rodomi dešimt minučių ar net ilgiau. Vėlgi, mokėti reiks tik už realias peržiūras, todėl pinigais nerizikuojate.

 

Reklaminiai video Youtube paieškos rezultatuose (angl. In- Search)

Ši reklamos forma panaši į „Google Adwords” skelbimų stilių. Paieškoje skelbimai keliami į paieškos sąrašo viršų ir atsiranda virš organinės paieškos rezultatų. Jie pažymėti geltonu rėmeliu su įrašu „skelbimas” rėmelio viduje. Tokia reklamos forma veikia beveik magiškai, todėl jos dėka galima stebėtinai lengvai ir greitai užsitarnauti klientų pasitikėjimą. Kaip ir kitose YouTube reklamos formose, teks mokėti tik už realias skelbimo peržiūras.

 

Reklama ekrane ( angl. In- Display)

Tai vienintelė reklamos forma išeinanti iš vaizdo įrašų rėmų. Skelbimai gali būti rodomi šalia į kitas svetaines integruoto YouTube turinio, o taip pat atsidurti  panašios tematikos video sąrašo viršuje. Toks video klipų rodymas šalia susijusių YouTube vaizdo įrašų užtikrina platesnės auditorijos pasiekimą. Juk vartotojams net nereikia spustelti ant nuorodos, kad matytų prieš akis, neįkyriai, šmėžuojantį įmonės logotipą, o verslas susimoka tik už realias peržiūras.

 

Duomenų analizė

Visos šios reklamos formos yra puikios, jeigu jos pasiekia potencialų klientą. Todėl mūsų plane raudonu apskritimu turėtų būti apvestas demografinių rodiklių (amžius, lytis ir k.t.) įvertinimas, raktinių žodžių atranka. Žinodami šiuos rodiklius galėsime nukreipti reklamą į tikslinę auditorijos dalį ir taip užtikrinti reklamos atsiperkamumą. Tačiau net turint šiuos duomenis tenka pasitelkti visą galimą fantaziją ir kūrybingumą, nes čia slepiasi dar vieni spąstai.

Youtube strategijos kūrimas, vykdymas ir priežiūra

Vaizdo įrašams nufilmuoti nebūtina samdyti operatorių ir montuotojų profesionalų, kurie modernių technologijų pagalba išgauna aukščiausios kokybės vaizdą ir garsą. Nemažiau paveikus gali būti telefonu nufilmuotas video. Didesnę reikšmę turi žinia, kurią nešate vartotojams. Manoma, kad svarbiausios pirmos penkios vaizdo įrašo sekundės, kurių dėka galite užkariauti YouTube lankytojo dėmesį arba jį prarasti. Todėl gyvybiškai svarbu įsiklausyti į potencialaus kliento poreikius ir sukurti jam aktualų, išskirtinį ir šmaikštų turinį. Jeigu reklama primins klasikines skanduotes arba šimtą kartų girdėtas kokybės ir kainos santykio dogmas, vargu ar įrašas paveiks ir pasieks savo auditoriją.

Kita vertus, negalima statyti tik pusę kojos, todėl jau pirmame reklamos kampanijos planavimo etape verta nusibrėžti aiškią ilgalaikę strategiją. Dažniausiai vieno vaizdo įrašo nepakanka. Juk ateis riba, kurią peržengus vartotojui bus taip nusibodusi reklama, kad ją tiesiog perjungs, o prekinio ženklo populiarinimui prireiks daugiau laiko. Todėl verta pasitarti su specialistais apie viso Youtube kanalo sukūrimą, į kurį būtų periodiškai talpinami vaizdo įrašai. Galima pasekti telekomunikacijos bendrovių pavyzdžiu ir sukurti serialą arba nuolat pildyti įrašų seriją. Be to, reiktų nepamiršti, kad šioje svetainėje įkeltas video gali vėliau pasklisti socialiniais tinklais.

Yra daug galimų reklamos Youtube kanalu sprendimo būdų. Juos rinktis reiktų tik žinant įmonės veiklos specifiką, modelį, klientų ratą, Youtube reklamos formų specifiką ir kitus individualius faktorius.

Jums daugiau nereiks keliauti eksperimentų keliu. Su mūsų specialistų komanda, skaičiuojančių ne vienerius metus uolios praktikos, žiniomis bei patirtimi Jūs pasieksite puikių rezultatų ir padidinsite pardavimų apimtis.