Google optimizacija

Google optimizavimas ar dar kitaip sutrumpintai vadinamas SEO ( angl. Search Engine Optimization) – tai svetainės optimizavimas paieškos sistemoms, o tai reiškia, kad klientas gali Jus surasti pagal raktinius žodžius arba frazes, nepriklausomai nuo to kokia paieškos sistema naudotųsi („Google”, „Bing”, „Yahoo”, „Ask.com” ir kt.). Pagrinde mes orientuojamės į Google paieškos sistemą, tačiau padarius stiprią google puslapio optimizaciją, be abejonių, ji bus puikiai randama ir kituose paieškos varikliuose.

Interneto vartotojų tik daugės

Per mėnesį europietis vidutiniškai praleidžia 1900 min internete ir iš jų trečdalį laiko skiria įvairių svetainių skaitymui. O tai reiškia kad vartotojai vis daugiau laiko praleidžia internete ir vis mažiau dėmesio skiria televizijai, radijai ar popierinei spaudai. Galime tik džiaugtis tokiu bepopuliarėjančiu būdu pasiekti klientą.

Tad jeigu Jūsų valdomas puslapis yra pirmoje paieškos rezultatų pozicijoje, galite būti tikri dėl svetainės lankytojų srauto!

Kita vertus, „Google” koorporacija nesnaudžia ir nuolat atnaujina puslapius skenuojančius ir reitinguojančius algoritmus. Tokiu būdu paieškos Sistema tampa vis protingesnė ir vartotojams pateikia vis tikslesnius rezultatus pagal jų pateiktas užklausas. Todėl jau tapo įprasta, kad geriausiu atveju vartotojas atkreipia dėmesį tik į pirmas dešimt paieškos rezultatų pozicijas (tai yra pirmasis Google paieškos rezultatų puslapis). Toliau reitinguojamų svetainių interneto vartotojai arba nežiūri, arba tik labai trumpai užmeta akį. Taigi, prieš dešimtmetį šventai tikėjome, esą jeigu informacijos apie verslą nėra internete, tai verslo nėra iš viso, šiandien, realybė diktuoja visai ką kitą, kad jeigu verslo svetainės paieškoje nereitinguojama pirmajame (na gerai, gal iš labai didelės bėdos ir nevilties ir antrajame…) puslapiuose, verslas visus savo potencialius klientus tiesiog padovanoja konkurentams esantiems pirmuosiuose puslapiuose, kurie yra pasidarę tinkamą optimizaciją už atitinkamą SEO kaina. Todėl kiekvienam verslui tapo gyvybiškai svarbu pritaikyti savo svetainę, internetinę parduotuvę ar projektą prie paieškos sistemų ir taip sulaukti lankytojų 24 val. / 7 dienas per savaitę.

 

Google optimizacijos dėka:

  • Užimsite aukštas pozicijas „Google” ir kitose paieškos sistemų rezultatų puslapiuose;
  • Efektyviai ir užtikrintai pritrauksite naujus klientus ir taip garantuosite įmonės didėjantį pelną.
  • SEO – ilgalaikė investicija, kuri atneša puikius rezultatus ilgalaikėje perspektyvoje.
  • Tai ekonomiškai pigesnis būdas nei tradiciniai reklamos būdai. Vienas klientas pritrauktas organinės paieškos dėka kainuoja pigiau nei „Google” reklama, lauko reklama arba reklaminiai baneriai.
  • Tai puiki marketingo strategija, kuri naudojama su kitais kanalais užtikrina verslo sėkmę.
  • Įmonės organiškai pasiektos aukštos pozicijos, be „AdWords” ženkliuko, rodančio nupirktą reklamą (į šį ženkliuką dėmesį atkreipia du trečdaliai interneto vartotojų) klientui sufleruoja apie įmonės patikimumą.

 

Sveitainės optimizavimo procesas:

Optimizavimas paieškos sistemoms vyksta net keliais etapais, pagrindiniai ir turintys didžiausią reikšmę:

  • SEO analizė ir auditas, kurių metu analizuojami konkurentų tinklalapiai, atliekama rinkos analizė, atliekami svetainės pjūviai. Jų dėka randamos techninės problemos, įvertinama turinio kokybė, o vėliau parenkami raktiniai žodžiai ir frazės, pagal kuriuos reiktų optimizuoti svetainę. Tai vienas svarbiausių svetainės optimizavimo etapų. Jo pabaigoje į Jūsų rankas specialistai pateikia ataskaitą su rekomendacijomis ir audito išvadomis.
  • Vidinis optimizavimas – tinklalapio, internetinio projekto ar svetainės techninės pusės sutvarkymas, kad tinklalapis būti teigiamai vertinamas paieškos sistemų (Žinoma, orientuojamasi į tokią galiūnę, kaip „Google”. Todėl, kad ja naudojasi didžiausias skaičius interneto vartotojų).
  • Išorinis optimizavimas daro didelę įtaką optimizavimo rezultatams. Būtent šiame proceso etape dažniausiai pasitaiko daugiausiai klaidų. Todėl itin svarbu, kad atgalinių nuorodų į puslapį kūrimas ir tokių (būtinai kokybiškų) nuorodų skaičiaus nuolatinis didinimas būtų atliekamas labai profesionaliai.
  • Palaikymas, kaip būtinybė, dažnai pamirštama. Veltui, juk paieškos sistemos algoritmus tobulina ir rekomendacijas tikslina bent kelis kartus per metus. Juolab, konkurentai nesnaudžia ir puikios pozicijos paieškos rezultatuose, šiandien, negarantuoja TOP reitingų viršūnių rytoj. Todėl pasiektų pozicijų palaikymas turėtų būti bent periodiškai prižiūrimas specialisto.

 

Kodėl svarbu šį darbą patikėti profesionalams?

Dažnai SEO optimizavimas apipinamas mitais ir stereotipais. Vienas iš jų, esą bet kas gali padaryti svetainės optimizavimą. Tiesa tokia, kad svetainės optimizavimas, o ypač išorinių nuorodų tinklo kūrimas, yra sudėtingas procesas, kurio metu pasitaikiusios klaidos dėl žinių, įgūdžių arba patirties stokos, gali nulemti „Google” skiriamas bausmes svetainėms. Jeigu nesilaikoma pateiktų SEO rekomendacijų svetainė rizikuoja atsidurti paieškos reitingų žemumose arba iš viso būti ištrintai iš paieškos sistemų. Būtent tokias bausmes „Google”, „Bing”, „Yahoo”, „Ask.com” ir kt. taiko „Juodu” pramintam SEO (angl. Black hat SEO).

Nerizikuokite verslo sėkme ir klientais atiduodami savo svetainę, interneto parduotuvę ar tinklalapį į apsimetėlio – šarlatano rankas. Taip pat nepasitikėkite žmogumi žadančiu greitus rezultatus. Kiek kojos neša bėkite nuo piliečio, kuris neišmano arba sąmoningai ignoruoja paieškos sistemų rekomendacijas arba žada milžiniškus srautus, kiekybiškai, perkamų nuorodų.