Google AdWords reklama

Optimizuojame Google adwords skelbimus„Google” reklama yra greitas ir efektyvus būdas operatyviai pritraukti potencialių klientų į internetinę parduotuvę, svetainę ar kitą projektą. Juk iki šiol „Google” didžiausią pajamų dalį generuoja būtent iš „Adwords” reklamos (t.y. reklaminių pranešimų, kurie, paprastai, rodomi paieškos rezultatų viršuje, sarašo, video, nuotraukų ar žemėlapio pavidalu), o iš 694 mln. planetos internautų „Google“ paieškos sistema nuolat naudojasi daugiau nei 495,8 mln. interneto vartotojų. Tad jeigu jau SEO specialistas ir atlieka Jūsų svetainei optimizavimo paslaugas, tačiau Jums srauto reikia jau šiandien, čia ir dabar, AdWords reklama gali būti būten ta išeitis kurios ir ieškote.

„Google” paieškos sistema siūlo unikalią reklamos strategiją, kuri verslui naudinga, nes:

  • Atvedami tik potencialūs klientai.

    Verslui itin svarbu apčiuopiamas, t.y. suskaičiuojamas reklamos rezultatas. Tačiau ne ką mažesnę reikšmę turi tikslinės auditorijos pasiekimas. Juk nesinori švaistyti reklamos kampanijai skirto biudžeto bandymui pasiekti vartotoją, kuriam Jūsų siūloma paslauga arba prekė yra neaktuali. Nuo pinigų išmetimo į balą apsaugo mokama „Google” reklama, kuri rodoma tik potencialiems klientams, t.y. tokiems, kurie paieškos sistema naudojasi norėdami surasti Jūsų teikiamų paslaugų arba produktų sąrašą. Tokie raktiniai žodžiai yra parenkami kiekvienai reklaminei kampanijai atskirai ir juos laikui bėgant galima keisti, pridėti ar atimti.

  • Mokame už rezultatą, o ne procesą.

    Kita vertus, malonu išgirsti, kad „Google” neturi nustatytų įkainių laiko trukmės intervalams. Šiai kompanijai labiau svarbus vartotojų pasitenkinimo rodiklis (vartotojais, šiuo atveju, laikomas tiek verslas, kuris perka reklamą, tiek internautai, kurie ieško verslo siūlomo produkto arba paslaugos). Todėl Jūs mokate ne už reklamos parodymo kartų skaičių, o už paspaudimą, t.y. už potencialių klientų, kurie ateina į Jūsų svetainę su „Google” pagalba, skaičių. Todėl „Google Adwords” praktiškai kiekvienoje verslo stadijoje yra tikslinga ir efektyvi investicija trumpesniam ar ilgesniam periodui, priklausomai nuo internetinio projekto gyvavimo ciklo.

  • Lengvai reguliuojamas reklamos biudžetas.

    Dar vienas svarbus reklamos kampanijos komponentas – biudžetas. Vienas didžiausių „Google” paieškos sistemos privalumų – galimybė bet kuriuo metu sustabdyti kampaniją ir nepanaudotas lėšas susigrąžinti į kišenę (to negali pasiūlyti jokia kita reklamos forma. Beje, „Google” reklamos kaina už vieną paspaudimą gali svyruoti labia įvairiai, tarkim nuo 0,01 Eur iki visų 10 Eur priklausoai kokioje nišoje norite reklamuotis ir kiek daug kitų konkurentų yra nusiteikę kelti kainas. Google paieškos rezultatuose reklaminių pozicijų yra ribotas skaičius, kuris pastaruoju metu buvo dar labiau apmažintas. Tad natūralu kad mažėjant pasiūlai reklamos kaina kyla.). Tačiaus tokia strategija leidžia jaustis visiškai nepririštam ir reklamos kampaniją planuoti – pradėti ir sustabdyti – Jums patogiausiu metu. Esant tam tikram specifiniui poreikiui, kur reikalinga nuolatinė reklaminės kampanijos stebėsena, galimas automatizavimas, kad įvykus vienam ar kitam įvykiui, sistema atitinkamai reaguotų ir atliktų iš anksto suprogramuotus pakeitimus.

  • Kokybiniai duomenys.

    Informacija apie apsilankiusius vartotojus ir jų elgesį arba, tiesiog, statistika. „Google Adwords” myli savo klientus, todėl jie siūlo verslui, reklamos kampanijos metu, duomenis apie tai: iš kur atėjo klientai, kiek laiko praleido svetainėje, kas juos labiausiai domino, kuomet ir iš kurio svetainės puslapio išėjo. Tai itin svarbūs rodikliai, kurie gali pasufleruoti svetainės, internetinės parduotuvės ar kito projekto „Usabillity” (vartotojų patogumo) ir programinio kodo technines problemas.

 

Raktinių žodžių ir frazių konkurencija

Visgi, „Google Adwords” reklamos kampanija remiasi raktiniais žodžiais arba frazėmis, kaip ir SEO (svetainės paieškos sistemoms optimizavimas). Tai reiškia, kad jeigu Jūsų verslo sektorius labai konkurencingas ir raktiniai žodžiai itin populiarūs gali tekti nustatyti kur kas didesnį reklamos biudžetą (pvz padangos internetu, buhalterinė apskaita, baldų gamyba ir panašiai), nei kad labiau specifiniam ir mažiau populiariam verslui (pvz.: organinės trąšos braškėms).

Kita vertus, reklamos kaina priklauso nuo Jūsų svetainės atitikmens priskirtiems raktiniams žodžiams. Jeigu Jūsų svetainė mylima ir lankoma vartotojų pagal organišką paiešką, greičiausiai, pavyks sutaupyti ir sumokėsite mažiau nei Jūsų kolegos, kurie iki šiol ignoravo SEO faktorių. „Google” korporacija ne kartą yra užsiminusi, kad organinės paieškos rezultatai didele dalimi lemia „Google Adwords” reklamos aukciono rezultatus.

Kodėl reikia profesionalų?

Svarbu nepamiršti, kad net ir paleidus reklaminę kampaniją, jos negalima pamiršti. Atvirkščiai, kasdien, tenka dirbti su puslapiu ir reklama. Juolab, kampaniją paleisti galima tik, prieš tai, atlikus raktinių žodžių ir frazių analizę bei atitinkamus pasiruošimo žingsnius.

Čia svarbūs faktoriai – vos kelių sakinių ilgio reklaminiai šūkiai, kuriuos mato klientas paieškoje. Nuo šūkio priklauso ar jis paspaus ant nuorodos į svetainę. Taip pat būtina analizuoti rinką, kurioje dirbate ir konkurencinę aplinką. Atmestinai įgyvendinama reklamos kampanija ir neprofesionaliai sekami-interpetuojami duomenys, kuriami reklaminiai tekstai, koreguojama strategija ir kontroliuojamas jos įgyvendinimas  gali neduoti laukiamų rezultatų.

Kita vertus, kam Jums atsitraukti nuo tiesioginių pareigų  jeigu darbus gali atlikti specialistai?

Todėl geriau neišradinėkite dviračio ir dirbkite darbą kurį išmanote geriausia, o „Google” reklamą patikėkite šios srities specialistams.

Google reklama verslui internete

Mūsų komanda, nuolat, vykdo „Google Adwords” reklamos kampanijas. Reguliari raktinių žodžių ir frazių kainos bei kokybės analizė leidžia suteikti pačius efektyviausius sprendimus. Tai padeda sumažinti bei optimizuoti reklamai skirtą biudžetą ir užtikrinti lūkesčius pranokstančius rezultatus. Jau daugelį metų dirbame tam, kad užtikrintume aukščiausią „Google Adwords” reklamos kokybę ir taip prisidėtume prie Jūsų verslo sėkmės.